Kaip atlikti užsakymą?

Visų pirma, didžiausias AČIŪ, kad renkatės mus, kad esate su mumis, palaikote, dalinatės, rekomenduojate, labai smagu, kad tiek daug gerų atsiliepimų, bei gražių įvertinimų! Viską darome sau ir Jums, augame ir tobulėjame kartu! ❤️

Norint atlikti užsakymą – registruotis nėra būtina.

Svetainėje spauskite “PIRKTI” arba pasirinkite norimą prekę ir įdėkite ją į krepšelį.

Spauskite “Į krepšelį” mygtuką.

Sveitainės “meniu” – viršuje dešininiam kampe matysite, kaip pildosi Jūsų krepšelis.

Sudėję visas prekes galite “Peržiūrėti” krepšelį arba tiesiog “Tęsti atsiskaitymą”.

Apmokėjimo lange suveskite pirkėjo rekvizitus, pristatymo adresą ir pasirinkite prekių pristatymo būdą.

Visos siuntos pristatomos vienu iš pasirinktų pristatymo būdų:

  • DPD kurjeris (į namus, ofisą). Pristatymo terminas 2 darbo dienos po apmokėjimo.
  • Omniva paštomatai. Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos po apmokėjimo.
  • DPD paštomatai. Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos po apmokėjimo.
  • LP Express paštomatai. Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos po apmokėjimo.

Pasirinkite apmokėjimo būdą. Elektroninėje parduotuvėje www.biyoma.lt įdiegti visi populiariausi atsiskaitymo būdai:

1) Elektroninė bankininkystė Lietuvoje per savo banką.

2) VISA ir Mastercard kortelės.

2) PaySera.

3) Perlo terminalai.

4) PayPost / Lietuvos paštas.

Pažymėkite, jog susipažinote su taisyklėmis ir spauskite “Apmokėti”.

Sekite ekrane nurodytais žingsniais, kol atliksite ir užbaigsite apmokėjimą.

Kai tik gausime Jūsų užsakymo apmokėjimą – užsakymą supakuosime ir išsiųsime nurodytais rekvizitais, suteiksime Jums siuntos numerį ir informaciją apie siuntą, bei pristatymą.

Visą informaciją gausite el. paštu, kurį nurodėte užsakymo metu.

Jeigu kils kitų su užsakymais susijusių klausimų – kreipkitės parašydami mums į [email protected] arba skambinkite +37066044088