-
- Visiems užsakymams siūlome NEMOKAMĄ PRISTATYMĄ į paštomatus.
- Kiekvieną užsakymą supakuosime tą pačią darbo dieną ir pristatysime per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo.
- Užsakymas įvykdomas/išsiunčiamas tik gavus apmokėjimą iš pirkėjo/užsakovo.
- Mažesniems užsakymams taikomas fiksuotas pristatymo mokestis renkatis, kurį patysime apsipirkimo krepšelyje prieš atlikdami mokėjimą.
- Prekes/užsakymus pristatome visoje Lietuvoje.
- Jei prekė užsakyta iki 14 val., ji bus pristatyta 2 darbo dienų bėgyje, jei po 14 val. – prekė Jus pasieks per 3 darbo dienas. Kitos pristatymo sąlygos priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo, kurį galite pasirinkti užsakymo metu.
- Užsisakius prekių savaitgaliais ar per valstybines šventes, užsakymai bus įvykdyti pirmają darbo dieną, jų pristatymas truks 2 darbo dienas.
- Pateiktas užsakymas turi būti apmokėtas per 48 valandas, kitaip užsakymas anuliuojamas.
- Sukomplektuotas ir apmokėtas užsakymas nekoreguojamas.
Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės
Mes siekiame užtikrinti, kad būtumėte visiškai patenkinti savo pirkiniu iš Biyoma.lt. Jei dėl kokių nors priežasčių norite grąžinti prekę, vadovaukitės žemiau pateikta politika.
Šios taisyklės nustato pirkėjui parduodamų daiktų (toliau – prekių), išskyrus vaistus bei vandenį, elektros energiją, kurą ir kitas inžineriniais tinklais tiekiamas prekes, grąžinimo ir keitimo tvarkos bendruosius reikalavimus:
1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
1.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
1.2. atitinkamai sumažinti kainą;
1.3. grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus (prekės pakuotė privalo būti nepažeista).
1.4. Nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui, kuri apie Pirkėjo sprendimą atsisakyti sutarties informuoja Pardavėją. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 (7) straipsnio išvardintų sutarčių.
2. Šių taisyklių 1 punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
3. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
4. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
5. Išlaidos, susijusios su maisto prekių kokybės tyrimais, apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
6. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
Pirkėjo ir pardavėjo teisės bei pareigos
7. Pirkėjo ir pardavėjo teises bei pareigas reglamentuoja Civilinio kodekso šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmojo, antrojo, trečiojo ir ketvirtojo skirsnių nuostatos.
Pardavėjo atsakomybė
8. Pardavėjas privalo supažindinti darbuotojus su šiomis taisyklėmis bei kitais mažmeninę prekybą reglamentuojančiais teisės aktais.
9. Asmenys, pažeidę šių taisyklių reikalavimus, atsako įstatymų nustatyta tvarka.
Kontrolė
10. Šių taisyklių laikymąsi kontroliuoja Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba prie Teisingumo ministerijos, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Valstybinė ne maisto produktų inspekcija ir kitų institucijų pareigūnai Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Pinigų grąžinimas
1. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos.
2. Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
3. Pinigų grąžinimai bus atliekami tokiu pačiu būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas.
Grąžinimo procesas
1. Praneškite mums apie norą grąžinti prekę el. paštu [email protected] arba telefonu +37066044088
2. Gavę jūsų pranešimą, suteiksime jums grąžinimo adresą ir nurodymus.
3. Grąžinkite prekę naudojantis savo pasirinktu pašto ar kurjerių paslaugų teikėju.
4. Patvirtinkite grąžinimą atsiųsdami sekimo numerį el. paštu [email protected]
Neteisingai surinktas užsakymas
Jei gautame siuntinyje įdėta ne ta prekė – siunčiame tinkamą prekę, klaidingai pristatytą prekę paliekame Jums. Šį siuntinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui pateikti aiškią neatidarytos prekės ir viso siuntinio nuotrauka/-os.
Sugadintos ar pažeistos prekės
Jei gautame siuntinyje randama sugadinta prekė, tačiau jos turinys nesugadina kitų prekių – išsiunčiame naują prekę. Šį siuntinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui reikia pateikti nuotrauką su aiškiai matomu prekės pažeidimu.
Jei gautame siuntyje randama pažeista prekė, kurios turinys sugadina kitas siuntinyje esančias prekes – siunčiame visas naujas prekes vietoje sugadintų. Šį krovinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui pateikti nuotrauką/-as su aiškiai matomais prekių pažeidimais.
Grąžinimo procedūra kiekvieną kartą derinama individualiai
Visais rūpimais klausimais, susijusiais su grąžinimu/pirkimu internetinėje parduotuvėje, rašykite el. paštu arba svetainėje nurodytais rekvizitais.